De Vierdaagse, het zelfvertrouwen en de influencer

The influencer Goodmorning,

Ben met iets, in de fase van ontwerp, bezig dat ik al snel als ‘the influencer’ heb omgetoverd. Gewoon en in het bijzonder omdat het fenomeen me boeit en omdat het echt iets (of niet…)van deze tijd is. Kwam op het idee vanwege de zoveelste tekst plus foto’s van weer een zoveelste influencer (gaap…).

Woorden als spotten, speciaal voor jullie, zodat je leven aangenamer kan zijn en worden, omdat het geluk je is gegund (uiteraard)en je er natuurlijk recht op hebt (zeer zeker)kwamen bedoeld als steun in de rug voorbij met erin verpakt er eens een flinke (digitale)munt uit te slaan.

Een influencer. Iemand die o.a. voor je op reis gaat, zwaait met producten, aardig tot (zeer)mooi oogt, een soort van (onder)gemiddelde kijk op het leven heeft en met een mobiel de prachtigste en leukste (!) plaatjes maakt. Om je de weg te wijzen naar met de bedoeling je te verleiden om en je over te halen tot.

Bezochte buitenlandse academies voor studie, klaarstaande topspecialisten voor diverse ingrepen, aangeboden privé en groepsreizen om uiteindelijk de schoonheid te accentueren en te versterken. Bij het volgende plaatje, pardon foto, euh beeld, lag een schoonheid van een dame in bad. Gedompeld in een sfeer die akelig mooi dichtbij de film Pretty Women kwam.

Buiten speelt zich het een en ander en iets anders af. De lange stoet van wandelaars, het is tenslotte Vierdaagse, passeert op een afstand (meter of honderd…)mijn huis. De Vierdaagse heeft zo haar eigen invloed. Het uitlopen is een overwinning op jezelf, geeft enig aanzien ten opzichte van anderen, kan je in een euforie brengen die aan het onwaarschijnlijke grenst.

Succes, een mooie dag en beware! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *